Przejdź do głównej zawartości

Idealny prezent rocznicowy









Początek będzie subiektywny – kocham Fiata 126p! Za wszystko! Zawsze jak tylko mogę napisać kilka słów o kolejnym projekcie, czynię to z największą przyjemnością. Tak, jak w tym przypadku. Damian swojego 126p dostał od żony na szóstą rocznicę ślubu. Kochałbym taką żonę. Tak samo, jak 126p! 

Na początek coś sztandarowego. Jak było z Tobą, od czego zaczęła się przygoda z motoryzacją?
Motoryzacją interesuje się „od małego”. Zawsze lubiłem spędzać czas z starszymi kolegami w garażu i majsterkować przy ich samochodach -  tam były moje pierwsze szlify motoryzacyjne. I tak  zostało mi do dziś (śmiech).

Jak do tego, czym zajmujesz się w wolnej chwili podchodzą Twoi najbliżsi?
Moja żona od kiedy się poznaliśmy wiedziała, że mam bzika na punkcie motoryzacji, a szczególnie na punkcie Fiatów 126p. Pewnego pięknego dnia na naszą szóstą rocznicę ślubu, bez mojej wiedzy, kupiła mi właśnie tego maluszka, którego mam do dziś i będzie ze mną do końca.



Zaskakujący prezent rocznicowy. I o czym pomyślałeś, kiedy ujrzałęś go pierwszy raz?
Kiedy go pierwszy raz zobaczyłem wydawało mi się, że jest w dobrym stanie, ale po kilku tygodniach doszedłem do związku, że ktoś go tylko odświeżył do sprzedaży. Wtety wpadł pomysł na własny projekt.

I jako pierwsze zmieniłeś…
Co zmieniło się pierwszego dobre pytanie… myślę, że pierwsze były koła, dokładniej szeroka stal pomalowana na biało i tak małymi kroczkami reszta.

Powiedziałeś, że auto wyglądało jak przygotowane do sprzedaży. Nie obyło się bez remontu?
W aucie dwa lata temu zostało zrobiona blacharka plus nowy oryginalny kolor. Maluszek został obniżony, wpadły nowe koła Smoor 7j, do tego dystanse przód tył żeby całość się lepiej prezentowała. Wpadłem na pomysł wykonania customowych lamp przednich. Własnoręcznie stworzyłem lampy led z Jeppa. Do tego rozwiązania dołączyły żółte halogeny. Lampy z tyłu pochodzą z 1 Seri tak zwane bambino, ale również przerobiłem je na ledowe. Klapa silnika również została zmodyfikowana na 1 serię. Zderzaki są orginalne, ściągnięte z Włoch klamki chrom wycieraczki chrom itd.



Spędzam z nim tyle czasu, ile mogę. Wiadomo rodzina jest najważniejsza, ale on u nas jest traktowany jak trzecie dziecko. Córki mówią na niego brat.

A środek?
Tutaj jest kierownica łamana plus naba Sparco z możliwością szybkiego odpięcia. Fotele przednie pochodzą z renomowanej firmy Sparco F1 plus czerwone pasy szelkowe, tył brak kanapy, którą zastąpił rollbar plus car audio -  6 głośników JBL kondensator 1f subofer 1400w JBL plus 2 wzmacniacze również JBL. Wszystko zrobione tak jak powinno i robi robotę tak jak powinno.

Po fanpge’u auta można wnioskować, że dużo nim jeździsz.
Samochód został wyróżniany na wielu zlotach, każdy znajdzie coś dla siebie w tym projekcie, a puchary można zobaczyć na mojej stronie @Fiat126p by Damian.



To koniec zmian, czy jeszcze nas zaskoczysz?
Plany na przyszłość... Dbać o niego żeby służył jeszcze przez wiele lat, a może i nawet mojej córce bo też strasznie lubi nim jeździć.

Trzymamy zatem kciuki, w myśl słów – jak dbasz, tak masz!!!
Posiadam go cztery lata. Ten czas to suma wielu pozytywnych reakcji, i uwaga jedna kontrola miała jedynie miejsce. Jechaliśmy dwoma maluszkami wyprzedza mnie radiowóz, zatrzymuje i pyta, gdzie jedziemy. Mówimy, że na zlot 4 km dalej i wyjechaliśmy z eskortą policji bardzo pozytywni ludzie 💪






Znajdziecie nas na fb:  MINTS oraz Cztery Kółka Mariusz Majta


Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Ustawienia w piłce siatkowej

Obrona i asekuracja w piłce siatkowej – teoria i praktyka

Przyjęcie w piłce siatkowej

Atak w piłce siatkowej

 

Rozegranie w piłce siatkowej

 

Analiza wpływu rozkładu i skuteczności ataku ze względu na pozycję rozrywającego

Andrea Gardini – Blok

Pistolet VIS wz. 35 – broń której zazdrościli nam nawet Niemcy